God "mellis"

 
Idag blev det pannkaka till lunch här hemma, och tyckte att de är klart råttorna ska få lite. Så dom fick lite mellis idag, pannkaka med glass och sylt. Det va riktigt uppskattat från alla tjejer här hemma!
 
Kom att tänka på att detta är nog de mest onyttiga och enformiga mina råttor fått, brukar vara väldigt duktig på att varje dag ge dom en varierad och bra kost. Dock kommer de bli lite onyttigt gottigott här hemma i vår då det blir massa "rått-kalas" för mina töser. Tänk att dom snart är 1 år allihop, tiden går så fort!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej vilken fin blogg! :) Jag undrar ver du har köpt den ur snygga hjärt-matskålen????????

Svar: Den är köpt på Ullared för ca 10kr ;) fanns flera lika modeller. Jag köpte både runda och hjärtformade!
None None

2013-02-10 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0