The Rat Warehouse

 
I samband med att jag beställde hem dem nya buren gjorde jag en beställning på the Rat Warehouse som kom hem för någon dag sen. Köpte lite rosa inredning till tjejerna, godis och ögon-rengöring. Minns ej vad det gick på men några hundralappar, kanske 200-300 kronor.
 
Godiset är jag lite skeptisk emot, men det fanns så mycket kul på sidan att jag kände mig tvungen att köpa hem en förpackning. Antar att det inte är speciellt nyttigt för dem men en liten bit då och då skadar nog inte, får se om det uppskattas av råttorna.
 
ögon-rengöringen köpte jag bara för att. kul att fylla ut medicinskåpet lite och kan vara bra att ha om det skulle bli så att någon råtta skulle skada ögat på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0