Sälja min Savic Royal suite

 
Har funderat ett tag nu på att sälja min Savic Royal suite. Har kommit fram till att det inte är en bur för mig.
 
Tycker den är så otroligt svårstädad när man måste städa den på plats och inte kan ta in den i duschen och skrubba. Känns efter varje städning som att buren fortfarande är skitig, vilket gör mig galen. Jag vill ha det snyggt och rent både i och utanför buren.
 
Sen tycker jag inte om att buren är upphöjd med plats för förvaring. Då måste man fixa en ramp eller liknande för att råttorna enkelt ska kunna ta sig ut. Nu använder jag mig av lådorna under som en "trappa" år dom men tycker det ser så stökigt ut då, haha!
 
Så nu ska buren snart packas ner och komma till användning hos någon som gillar den mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0