Tillbaka på banan

 
Tyra och Nova myser i en sputnik efter dagens frukost som bestod av barngröt med rå äggula i.
 
Efter ett lååångt uppehåll ska jag ta tag i bloggen igen. Har haft väldigt mycket jobb senaste månaden med många övernattningar på jobbet (har ett eget "sovrum" på jobbet där jag sover när det blir sena kvällar och tidiga mornar) så den tid jag har haft hemma har gått åt till att hinna med alla måsten, så som städa lägenhet och råttbur, laga mat, ta hand om råttorna, få lite tid med pojkvännen osv.
 
Håller på att fixa med en ny bloggdesign som är lite mer min stil, gillade inte alls den andra. börjar bli klar med allt förutom headern som jag har en hel del kvar på.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser att du har dörrmatta på hyllplanet. Något du rekomenderar? :) Är det smidigt? Hur gör du så den ligger kvar och inte glider iväg?

Svar: Det är väldigt smidigt och rekomenderas starkt! de är gummimaterial på undersidan som gör att mattorna inte flyttar sig.
None None

2013-04-20 @ 15:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0