Hur mina råttor bor

 
Såhär bor mina råttor. Vi bor i en stor 2a och råttorna har vardagsrummet som deras rum där dem får springa fritt och där buren är. Dom har sitt egna lilla "rosa hörn" där buren och alla deras grejer är. (jag vet att gardinerna är förlånga haha, ska fixa dem snart)
 
För några dagar sen var jag på ikea (jag är där flera gånger i veckan vilket ni snart kommer märka) och köpte en vit hylla att ha som förvaring till alla råttgrejjer. Efter jag sålde min RS har jag inte haft någonstans att ha alla råttgrejjer eftersom utrymmet jag hade under den buren försvann. Så jag köpte en hylla för 200kr, ett bra tips till andra råttägare som vill fixa en billig förvaringsmöbel, sen köpte jag även 4 rosa lådor för 40kr/ st så att man slipper se allt man har i hyllan. Snyggt stilrent och tjejigt blev det, gillar det jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud vad fint vet du var hyllan heter så man kan söka på den?

Svar: den är av märket expedit!
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60135299/#/20135300
None None

2013-02-24 @ 19:52:27
Postat av: Hanna Cederin

Både du och dina råttor bor riktigt fint! *avis* Ska vi byta? ;)

2013-03-01 @ 12:37:45
URL: http://cederin.weebly.com
Postat av: Fanny

Åååh! Vad fint ni bor! Ska skaffa råttor snart, så behöver ju skaffa en stor och fin bur åt dem. Den som du har, är den bra i storlek osv? Vart kan man köpa den? Kram!

2014-05-02 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0