Arken zoo

 
Åkte förbi Arken zoo idag och köpte lite grejjer till råttorna, 3 nya vita toalådor för 80kr /st till buren och en klösmöbel för 200kr. 
 
Jag planerar att ha toalådor i vare hörn på buren och på varje hyllplan för att få buren så enkel-städad som möjligt och få råttorna att bara kissa i tåalådorna, om det finns toalådor överallt i hela buren har dom alltid nära till att kissa och bajsa. Innan har jag haft 3 hörnlådor, en vit, en röd och en blå. Men eftersom jag inte tycker om att ha massa olika fäger håller jag på att börja köpa hem endast vita, så detta är bara en början.
 
Jag har funderat en tid på att skaffa någon form av klösmöbel till råttorna att ha utanför buren som dom kan leka och klättra på, och när jag såg denna för endast 200kr köpte jag den på direkten. Den är ca 50 cm hög så den är inte så farligt hög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0