Zooplus

 
 
Gjorde en beställning på danska zooplus (länk) för några dagar sedan och idag kom paketet. Det bestod av en blå Savic rody iglo till killarna, 2 nya drinky vattenflaska 600ml till buren, en liten borste+skopa som jag tänkte testa att använda till att sopa bort smuts och matrester i buren mellan städningarna, 2 nya matskålar som går att fästa i burgallret, 2 lila "dragspelsrör" som går att dra ut till 75 cm (är ca 20 cm när den är ihopdragen). Alltihop gick på totalt 364 kr.
 
Rören ska jag inte ha i buren utan har tänkt ha dom som aktivering/leksak till råttorna när dom är ute och springer på golvet. Ett rör till killarna och ett till tjejerna, tänkar att jag då förhoppningsvis slipper en massa revirmarkering i dom. Jag strävar alltid efter att ha en så lättstädad bur som möjligt och tror att dehär röret kan bli ganska svårt att göra rent eftersom det är så mycket väck på den där smuts kan gömma sig, därför får råttisarna bara använda det utanför buren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0