Händelserik dag

 
Idag har det hänt mycket! vid lunch styrde jag och pojkvännen bilen mot stockholm. Första stopp blev på bromma zoomarknad. Hade inga direkta planer på att köpa något så blev inte spec mycket som fick följa med hem, det som hamnade i påsen får ni se imorgon. 
 
Efter det åkte vi till haninge tågstation och mötte upp en tjej som skulle få hem en liten agoutitös som jag tagit hand om över helgen. rått-tjejen kom ifrån Sandviken, stannade hos mig i några dagar och landade idag hos sin blivande ägare.
 
Därefter åkte vi hem till Katrin (Katoz råttuppfödning) där jag hämtade en 6 veckors dumbo siamese-tjej som jag ska vara fodervärd åt. Hon är så bedårande söt att mitt hjärta smälter varje gång jag tittar på henne. Bättre bilder på skönheten kommer snart! Hon har ännu inget namn.. I stamtavlan heter hon Nara, vilket jag gillar väldigt mycket. Har 3 namn som jag har i tankarna så får se om någon dag vilket som passar henne.
 
Jag och lilltjejen har setat i soffan ett tag nu och lärt känna varandra, hon är så himla frammåt, springer runt överallt och inte det minsta rädd. Hon får sova ensam i en bur under natten så får vi ta tag i introducering imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0